SERVICII ADMINISTRATIVE ŞI CONTABILE
Serviciul este disponibil pentru societăţile cu sediul în România care au nevoie de sprijin în gestionarea practicilor administrative și contabile.
- Asistență fiscală
- Ţinerea evidenţei contabile
- Gestiunea salariilor personalului angajat
Asistenţă fiscală şi ţinerea evidenţei contabile
- Ţinerea evidenţei contabile: introducerea datelor contabile, înregistrarea facturilor active/pasive, casa banca, determinarea sumelor impozabile periodice în scopuri de TVA şi impozite directe şi indirecte si intocmirea declaraţiilor fiscale
- Consultanţă administrativă şi contabilă: consultanţă contabilă şi fiscală (analiză şi răspuns la întrebări)
- Inchiderea situatiilor financiare: întocmirea şi prelucrarea situaţiilor financiare, orientate spre respectarea legislaţiei în vigoare, depunerea situaţiilor financiare intermediare şi de sfârşit de exerciţiu, reconcilierea conturilor, verificarea înregistrărilor rectificative şi de închidere
- Reconcilierea contabilității străine conform reglementărilor internaționale și europene și standardelor de contabilitate pentru a face situațiile financiare ale companiei româneşti compatibile cu situațiile financiare statutare italiene
GESTIUNEA SALARIILOR PERSONALULUI ANGAJAT
Ținerea contabilității muncii și îndeplinirea tuturor obligațiilor formale și administrative pentru gestionarea corectă a relațiilor cu personalul direct angajat:
- Centralizarea orelor lucrate
- Calculul salariului pentru fiecare angajat în parte
- Calculul concediilor medicale şi a concediilor anuale
- Definirea impozitului pe veniturile din salarii şi a contribuţiilor sociale obligatorii
- Identificarea reţinerilor din salarii
- Calculul salariilor nete
- Pregătirea statelor de plată lunare
- Pregătirea declaraţiilor nominale
- Evidenţa dosarelor de personal
Solicită mai multe informaţii fără nici o obligaţie!
Îţi vom răspunde cât mai curând posibil și împreună cu tine vom înțelege strada de urmat pentru a deschide sau consolida societatea ta în ţară şi în străinătate!