PROJECT & TEMPORARY MANAGEMENT
Punem la dispoziţia voastră o echipă de manageri cu o înaltă calificare profesională, pentru acele functii momentan descoperite.
- Personal calificat
- Suport în procesele societăţii
- Coordonarea activităţii
Te ajutăm să îţi atingi obiectivele în afaceri
Societatea noastră este în măsură să pună la dispoziţia clientului un project & temporary manager cu o înaltă calificare profesională în cazul “lipsei temporare de manageri” din structura organizatorică a societăţii, în domeniile: Administrativ şi Financiar, Resurse Umane şi General Management.
În alte situaţii managerii noştri pot desfăşura temporar activităţi de planificare şi control al unui proiect, activităţi care prevăd coordonarea tuturor resurselor pentru atingerea obiectivelor stabilite în termenele definite, optimizând gestiunea economică în termeni de Buget, WIP si Cash Flow.
Aliniate la strategia de afaceri a clientului, serviciile noastre de temporary & project management vizează:
- Îmbunătăţirea proceselor societăţii
- Optimizarea costurilor, activelor, procedurilor, raţionalizării personalului
- Asistenţă în procesele de change management
- Suport oferit asociaţilor în vederea gestiunii societăţii
- Relocarea producţiei şi externalizarea proceselor sau etapelor de proces
- Gestiunea în România a filialelor sau societăţilor controlate
Solicită mai multe informaţii fără nici o obligaţie
Îţi vom răspunde cât mai curând posibil și împreună cu tine vom înțelege strada de urmat pentru a deschide sau consolida societatea ta în ţară şi în străinătate!